Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Urząd Miejski w Dębnie
System eBoi

eBoi
Jak załatwić sprawę?

System eWrota

eWrota
BIPy jednostek organizacyjnych.

Zarządzenie nr 130/50/2008 w sprawie: zmian budżetu, w budżecie i wprowadzenia zmian do układu wykonawczego budżetu Gminy Dębno oraz zmiana w planie finansowym zadań z zakresu administracji samorządowej i innych zadań zleconych ustawami na 2008 rok


ZARZĄDZENIE NR 130/50/2008

BURMISTRZA DĘBNA

z dnia 30 października 2008 roku

w sprawie: zmian budżetu, w budżecie i wprowadzenia zmian do układu wykonawczego budżetu Gminy Dębno oraz zmiana w planie finansowym zadań z zakresu administracji samorządowej i innych zadań zleconych ustawami na 2008 rok.

Na podstawie § 19 lit.C Uchwały Nr XIX/126/2007 Rady Miejskiej w Dębnie z dnia 20 grudnia 2007 roku w sprawie : uchwalenia budżetu Gminy Dębno na 2008 rok oraz art. 186 ust. 1 pkt. 1 i 3, art. 188 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 30 czerwca 2005 roku o finansach publicznych (tekst jednolity z 2005 roku - Dz. U. Nr 249 poz. 2104 ze zmianami),

Burmistrz Dębna zarządza, co następuje:

§ 1. DOKONUJE SIĘ ZMIAN W PLANIE DOCHODÓW BUDŻETU
zgodnie z załącznikiem Nr 1.

§ 2. DOKONUJE SIĘ ZMIAN W PLANIE WYDATKÓW BUDŻETU
zgodnie z załącznikiem Nr 2.

§ 3. Ustalam układ wykonawczy do wprowadzonych niniejszym zarządzeniem
zmian w budżecie Gminy Dębno na 2008 rok według :

  • załącznika nr 3 - dochody dla Urzędu Miejskiego w Dębnie,

  • załącznika nr 4 - wydatki dla Urzędu Miejskiego w Dębnie,

  • załącznika nr 5 - wydatki dla OPS w Dębnie.

  • załącznika nr 6 - wydatki dla OSiR w Dębnie.

  • załącznika nr 7 - wydatki dla ZEAS w Dębnie.

  • załącznika nr 8 - wydatki dla ZEAS-Przedszkola w Dębnie.

§ 4. Dokonuje się zmian w planie finansowym zadań z zakresu administracji rządowej oraz innych zadań zleconych ustawami na 2008 rok według:

  • załącznika nr 9 - dochody,

  • załącznika nr 10 - wydatki.

§ 5. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.

U Z A S A D N I E N I E:

Powyższych zmian dokonano na podstawie wniosku:

- zawiad. z ZUW w Szczecinie Nr FB.1.KK-3011-2/197/2008 z dnia 23.10.2008 r. o zwiększeniu dotacji celowej na realizację Programu „Pomoc państwa w zakresie dożywiania”. - 50 000 zł,

- zawiad. z ZUW w Szczecinie Nr FB.1.KK-3011-2/199/2008 z dnia 23.10.2008 r. o zwiększeniu dotacji celowej na zasiłki dla rolników poszkodowanych w wyniku tegorocznej suszy - 154 000 zł,

- zawiad. z ZUW w Szczecinie Nr FB.1.MW-3011-2/182/2008 z dnia 16.10.2008 r. o zwiększeniu dotacji celowej na wypłatę dodatków dla pracowników socjalnych za pracę w terenie. - 12 800 zł,

- zawiad. z ZUW w Szczecinie Nr FB.1.MW-3011-2/180/2008 z dnia 15.10.2008 r. o zwiększeniu dotacji celowej przeznaczonej na pomoc materialną dla uczniów. - 75 381 zł,

- dyr. OSiR o przesunięcie 6 405 zł na zakup materiałów do remontu obiektów OSiR oraz zakup części zamiennych do środków transportowych i innego sprzętu,

- dyr. ZEAS o przesunięcie 19 398 zł na zakup tablic interaktywnych do Szk. Podst. Nr 3
i Gimnazjum w Dębnie, zawarcie umowy zlecenia w związku z dozorowaniem obiektów
po nasadzeniach zielonych w Przedszkolu nr 1 i 2, doposażenie kuchni w Przedszkolu nr 2
w urządzenia gastronomiczne, zakup kserokopiarki do Szk. Podst. w Dargomyślu oraz remont instalacji elektrycznej w Szk. Podst. nr 1 i Przedszkolu nr 2,

- dyr. ZEAS o przesunięcie 6 500 zł na wykonanie instalacji systemu alarmowego w Szkole Podstawowej nr 3 w Dębnie oraz Gimnazjum Publicznym w Dębnie,

- dyr. ZEAS o przesunięcie 2 900 zł na wynagrodzenia bezosobowe oraz zakup usług pozostałych
w SP Dargomyśl,

- dyr. ZEAS o przesunięcie 1 600 zł na zakup usług internetowych oraz pokrycie kosztów remontu instalacji elektrycznej w Przedszkolu nr 2,

- dyr. ZEAS o przesunięcie 300 zł z zakupu usług remontowych na zakup usług internetowych w SP w Smolnicy,

- dyr. ZEAS o przesunięcie 3 660 zł z zakupu materiałów i wyposażenia na zakupy inwestycyjne (zakup kserokopiarki),

- kier. OPS o przesunięcie 222 zł na zasiłki celowe dla uczestników aktywnej integracji w ramach projektu „POMOCNA DŁOŃ”,

- kier. wydz. Realizacji Inwestycji o przesunięcie 5 600 zł z budowy ścieżki rowerowej Oborzany, Suchlica - Sarbinowo, 6 500 zł budowy i modernizacji chodników w mieście oraz 15 800 zł budowy dróg śródpolnych na budowę chodników we wsiach i przystanków PKS (budowa chodnika
w Krześnicy),

- kier. OKiS o przesunięcie 3 500 zł dot. komisji stypendialnej do ZEAS-u,

- RS w Mostnie o przesunięcie 800 zł z na wynagrodzenia bezosobowe ( wykonanie ławostołów),

- kom. OSP o przesunięcie 3 999 zł na zakup materiałów wyposażenia (zakup paliwa, części zamiennych, akumulatora, zimowych płynów do chłodnic samochodowych oraz ewentualnie sprzętu),

- RS w Krześnicy o przesunięcie 3 000 zł z zakupu materiałów i wyposażenia (ogrodzenie dla OSP) na zakup usług remontowych (wykonanie ogrodzenia dla OSP),

- Biura Promocji i Informacji o przesunięcie 600 zł z zakupu usług pozostałych na wynagrodzenia bezosobowe (tłumaczenie wizyty delegacji z Renkum),

- kom. Straży Miejskiej o przesunięcie 300 zł na szkolenia strażników w związku ze zmianą przepisów,

- kier. wydz. AP o przesunięcie 1 050 zł na dofinansowanie studiów podyplomowych kierunkowych dla trojga pracowników UM,

- kier. wydz. AP o przesunięcie 4 500 zł z zakup usług obejmujących wykonanie ekspertyz, analiz i opinii - audyty) na szkolenia pracowników (dot. opracowania i wdrożenia dokumentacji Systemu Zarządzania Jakością ISO 9001:2000),

- kier. wydz. AP o przesunięcie 1 000 zł na zakup publikacji książkowych na potrzeby pracowników urzędu,

- RS w Dysznie o przesunięcie 219 zł na wynagrodzenia bezosobowe ( umowa zlecenia za wykonanie ogrodzenia placu zabaw),

- kier. OKiS o przesunięcie 16 000 zł z usług w świetlicach (śmieci, szambo, przeglądy
i inne) na zakup materiałów i wyposażenia w wysokości 11 000 zł oraz na zakup energii
w wysokości 5 000 zł

Załączniki do pobrania

Pobierz Rozpakuj
Pobierz spakowane pliki Rozpakuj pliki i pobierz

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Emilia Jenda 05-12-2008 10:02
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Grzegorz Popławski 30-10-2008
Ostatnia aktualizacja: - 05-12-2008 10:02