Wydział Administracyjno-Prawny (AP)
WYDZIAŁ ADMINISTRACYJNO-PRAWNY (AP)
Kierownik Wydziału
Zofia Gajowniczek
W ZAKRESIE SPRAW ORGANIZACYJNYCH :
1) zarząd budynkami administracyjnymi, gospodarka lokalami biurowymi Urzędu,
2) prowadzenie gospodarki środkami rzeczowymi,
3) prowadzenie archiwum zakładowego,
4) zapewnienie zaopatrzenia materiałowego i technicznego oraz prowadzenie w tym zakresie dokumentacji,
5) zapewnienie estetycznego utrzymania pomieszczeń biurowych oraz terenu wokół Urzędu – sprawowanie merytorycznego nadzoru nad pracą sprzątaczek, konserwatora i kierowcy,
6) prowadzenie spraw jednostek pomocniczych gminy w zakresie: rejestracji protokołów z zebrań wiejskich, pomocy w obsłudze zebrań oraz spraw związanych z wyborami ich organów,
7) ewidencjonowanie korespondencji wpływającej do Urzędu i wychodzącej na zewnątrz,
8) prowadzenie zbiorczej ewidencji skarg i wniosków wpływających do Urzędu oraz opracowywanie okresowych informacji i analiz o sposobie ich załatwiania,
9) przekazywanie właściwym wydziałom zadekretowanej przez Burmistrza, Zastępcę lub Sekretarza korespondencji,
10) wykonywanie prac przygotowawczych związanych z wyborami Prezydenta RP, do Sejmu i Senatu oraz rad gmin, powiatów i województw;
11) nadzór nad całością prac związanych z komputeryzacją w Urzędzie,
12) administrowanie sieciami komputerowymi w Urzędzie,
13) udzielanie pracownikom instruktażu na temat eksploatacji systemów komputerowych,
14) zabezpieczanie danych z wdrożonych systemów ,
15) nadzór nad bezpieczeństwem danych,
16) usuwanie drobnych awarii sprzętu i oprogramowania,
17) prowadzenie spraw związanych z funduszem reprezentacyjnym Burmistrza,
18) nadzór nad działalnością Ochotniczej Straży Pożarnej.
W ZAKRESIE OBSŁUGI NARAD BURMISTRZA:
1) zawiadamianie kierowników wydziałów oraz innych zaproszonych osób o terminie organizowanych przez Burmistrza
narad, posiedzeń i spotkań,
2) sporządzanie protokołów z narad, posiedzeń i spotkań Burmistrza oraz prowadzenie w tym zakresie teczek rzeczowych,
3) przekazywanie wyciągów z protokołów zainteresowanym wydziałom,
4) opracowywanie wniosków podjętych na naradach i przekazywanie ich adresatom,
5) sporządzanie informacji na potrzeby Rady Miejskiej dotyczących organizowanych narad, sporządzanie sprawozdań z
pracy Burmistrza,
6) prowadzenie rejestru zarządzeń Burmistrza i przesyłanie ich organom nadzoru,
7) przekazywanie zarządzeń Burmistrza wyznaczonej osobie w celu umieszczenia ich na stronach BIP,
w zakresie spraw kadrowych
1. Prowadzenie spraw związanych z zatrudnianiem, zwalnianiem i wynagradzaniem pracowników Urzędu oraz kierowników jednostek podporządkowanych (Biblioteki, Dębnowskiego Ośrodka Kultury, Ośrodka Sportu i Rekreacji, Ośrodka Pomocy Społecznej, Warsztatu Terapii Zajęciowej) oraz prowadzenie akt osobowych pracowników,
2. Organizowanie szkoleń pracowników Urzędu oraz radnych, przygotowywanie corocznego planu szkoleń
3. Prowadzenie praktyk uczniowskich,
4. Wydawanie świadectw pracy i zaświadczeń o zatrudnieniu byłym pracownikom Urzędu oraz zlikwidowanych instytucji, których akta osobowe są przechowywane w Urzędzie,
5. Współpraca z Urzędem Pracy;
w zakresie BIURA OBSŁUGI KLIENTA
Aneta Sypniewicz, Monika Popławska
-
Jednym z podstawowych zadań wykonywanych przez inspektorów ds. obsługi klientów jest świadczenie usług o charakterze administracyjnym na rzecz mieszkańców gminy i innych osób, czy podmiotów realizujących własne interesy na terenie gminy.
-
Biuro Obsługi Klienta to miejsce pierwszego kontaktu z administracją gminy.
-
Pracownik biura spełnia rolę gospodarza i przewodnika.
-
Podstawowe zadania przedmiotowe na stanowisku:
-
udzielanie informacji o sposobie załatwiania spraw przez klientów,
-
obsługa klientów w zakresie: wydawania wzorów druków -wniosków do załatwienia spraw, udzielania pomocy przy ich wypełnianiu, przyjmowania wniosków wraz z wymaganą dokumentacją i przekazywanie do Sekretariatu,
-
udzielanie informacji o strukturze organizacyjnej urzędu, udzielanie informacji o instytucjach i stowarzyszeniach działających na terenie miasta i gminy, wskazywanie kompetentnych osób i miejsca do załatwienia spraw,
-
dysponowanie materiałami instruktażowymi i promocyjnymi gminy z uwzględnieniem potrzeb mieszkańców i ich uzupełnianie,
-
uzupełnianie brakujących wzorów druków i materiałów instruktażowych,
-
wnioskowanie, planowanie spraw związanych z usprawnieniem pracy w Urzędzie.
-
Kontakt: 95 760 30 01 do 04, bok@debno.pl
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Arkadiusz Mazepa | 22-10-2004 13:28 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | 31-03-2008 | |
Ostatnia aktualizacja: | Anna Szymczyk | 15-01-2024 08:41 |