Nabór II na stanowisko d/s drogownictwa
BURMISTRZ DĘBNA
OGŁASZA NABÓR KANDYDATÓW NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
W URZĘDZIE MIEJSKIM W DĘBNIE
STANOWISKO D/S DROGOWNICTWA w Wydziale Gospodarki Przestrzennej
i Komunalnej
WYMAGANIA FORMALNE/ NIEZBĘDNE |
1. obywatelstwo polskie, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni
praw publicznych,
wykształcenie wyższe budowlane,
minimum 2 lata pracy na podobnym stanowisku;
niekaralność za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
nieposzlakowana opinia,
znajomość przepisów dotyczących zajmowanego stanowiska m.in. ustawa o drogach publicznych, prawo o ruchu drogowym, prawo budowlane;
znajomość przepisów ustrojowych samorządu terytorialnego,
obsługa komputera,
stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku w pełnym wymiarze czasu pracy.
WYMAGANIA DODATKOWE |
umiejętność interpretacji przepisów,
znajomość obsługi urządzeń biurowych i programów biurowych: Word, Excel ,
umiejętność współpracy w grupie, dokładność, staranność, kreatywność, twórczość, samodzielność i sprawność organizacyjna, odporność na trudne sytuacje zawodowe,
wysoka kultura osobista, komunikatywność oraz zdolność zapobiegania konfliktom,
ZAKRES ZADAŃ WYKONYWANYCH NA STANOWISKU |
- prowadzenie i nadzór nad aktualizacją ewidencji dróg, obiektów mostowych, tuneli,
przepustów, w tym: książki drogi i dziennika objazdu dróg,
- określanie potrzeb w zakresie remontów bieżących z przygotowaniem zakresu,
- kontrola oznakowania drogowego w tym: typowanie do wymiany, naprawa uszkodzonych,
montaż nowego oznakowania zgodnie z procedurami,
- przejmowanie od Wydziału Inwestycji remontowanych lub wykonanych dróg gminnych
z infrastrukturą towarzyszącą,
- nadzór nad przystankami PKS: ocena stanu technicznego i typowanie do remontu,
- prowadzenie procedury zajęcia pasa drogowego oraz lokalizacji urządzeń w pasach
drogowych w tym: rejestracja, sprawdzanie załączników mapowych i analiza projektów w
zakresie poprawności przyjętych rozwiązań technicznych, przygotowanie decyzji,
naliczanie opłat, protokolarne przekazanie i odbiór terenu na czas prowadzenia robót,
- współpraca z zarządcami dróg powiatowych, wojewódzkich i krajowych w zakresie
utrzymania tych dróg przebiegających przez teren gminy Dębno,
- wykonywanie sprawozdań oraz przygotowywanie wszystkich form informacji dot. zadań
merytorycznych na stanowisku,
- nadzór merytoryczny nad zawartymi umowami: kontrola zakresów, udział w komisji
odbiorowej i przeglądu gwarancyjnego, weryfikacja rozliczeń, kosztorysów, faktur,
- realizacja innych zadań wynikających z zarządzania drogami,
WYMAGANE DOKUMENTY APLIKACYJNE |
list motywacyjny,
życiorys - CV,
kserokopie świadectw pracy,
kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie,
kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach,
kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (w załączeniu),
inne dodatkowe dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje lub umiejętności np. referencje,
oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych i o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie (w załączeniu),
oświadczenia o wyrażeniu dobrowolnej zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji (w załączeniu).
DODATKOWE INFORMACJE |
WARUNKI PRACY:
1) praca w systemie jednozmianowym, w pełnym wymiarze czasu pracy (40 godzin
tygodniowo);
2) praca wykonywana w terenie;
3) bezpośredni kontakt z klientami urzędu;
4) praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin na dobę;
5) użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów);
Pracownik podejmujący po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, w tym kierowniczym stanowisku urzędniczym, w rozumieniu przepisów art. 16 ust. 3 ustawy o pracownikach samorządowych obowiązany jest odbyć służbę przygotowawczą, o której mowa w art. 19 ww. ustawy,
Pracownik może otrzymać stosowne upoważnienia Burmistrza do wydawania decyzji administracyjnych ,w związku z powyższym będzie obowiązany do złożenia oświadczenia majątkowego zgodnie z art. 24 h ustawy o samorządzie gminnym.
Praca w wymiarze pełnego etatu, umowa o pracę, sytuacje konfliktowe i sporne.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Dębnie w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnienia osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia nie przekroczył 6%.
UWAGA |
1. Administratorem danych osobowych jest Burmistrz Dębna, ul. Piłsudskiego 5, 74-400 Dębno. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych w Urzędzie Miejskim w Dębnie pod adresem e-mail: rodo@debno.pl,
2. O zakwalifikowaniu do kolejnego etapu naboru kandydaci zostaną powiadomieni listownie, telefonicznie lub mailem.
3. Postępowanie kwalifikacyjne może być jedno lub dwuetapowe. Odbywa się tylko w jednym terminie i miejscu wyznaczonym przez komisję.
4. Dokumenty rekrutacyjne złożone po terminie, bez zastrzeżonej formy papierowej, niekompletne - podlegają odrzuceniu, a kandydat nie jest dopuszczony do dalszego postępowania.
5. Nie ma możliwości uzupełnienia dokumentów po upływie terminu składania aplikacji oraz przyjmowania ww. dokumentów poza ogłoszeniem.
6. Informacja o rozstrzygnięciu naboru będzie podana do publicznej wiadomości na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Dębnie.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Miejskiego w Dębnie, ul. Marsz. J. Piłsudskiego 5,
74-400 Dębno- pokój nr 1 (sekretariat) lub pocztą na adres Urzędu
z dopiskiem: Nabór na stanowisko ds. drogownictwa w terminie do dnia 11 lipca 2019 roku godz.15.00 (liczy się data wpływu do Urzędu).
Burmistrz Dębna
Grzegorz Kulbicki
Załączniki do pobrania
Pobierz | Rozpakuj |
---|---|
Pobierz spakowane pliki | Rozpakuj pliki i pobierz |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Marzena Jarocka | 01-07-2019 14:15 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | 01-07-2019 | |
Ostatnia aktualizacja: | - | 01-07-2019 14:15 |