herb BIP - Urząd Miejski w Dębnie

www.debno.pl

zmiana regulaminu od 2 lutego 2011r.


Zarządzenie Nr 17/7/2011
Burmistrza Dębna
z dnia 2 lutego 2011r.

w sprawie: zmiany Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miejskiego w Dębnie przyjętego zarządzeniem Burmistrza Dębna nr 27/16/2008 z dnia 31 marca 2008r.

Na podstawie art. 33 ust. 2 ustawy z dnia 8 marca 1990 r.o samorządzie gminnym (Dz.U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1591 z późn. zm.) zarządzam, co następuje:

§ 1. W regulaminie organizacyjnym stanowiącym załącznik do zarządzenia

Nr 27/16/2008 z dnia 31 marca 2008 r., w sprawie nadania regulaminu organizacyjnego Urzędu Miejskiego w Dębnie, wprowadza się następujące zmiany:

1. § 4 ust. 1 otrzymuje brzmienie:

„1. W skład Urzędu wchodzą następujące wydziały:

  • Wydział Finansowo-Budżetowy,

  • Wydział Administracyjno-Prawny,

  • Wydział Gospodarki Przestrzennej i Komunalnej,

  • Wydział Gospodarki Nieruchomościami i Ochrony Środowiska,

  • Wydział Realizacji Inwestycji,

  • Wydział Oświaty, Kultury i Sportu,

  • Wydział Planowania i Rozwoju,

komórki działające na zasadzie wydziału:

  • Urząd Stanu Cywilnego,

  • Straż Miejska wraz z Biurem Zarządzania Kryzysowego i Spraw Obronnych,

  • Biuro Rady Miejskiej,

  • Biuro Prawne,

  • Biuro Obsługi Klienta,

  • Biuro Promocji i Informacji,

  • Centrum Wspierania Biznesu

samodzielne stanowiska:

  • Stanowisko ds. kadr i szkoleń

  • Stanowisko ds. kontroli /K/

  • Stanowisk ds. audytu wewnętrznego /AW/,

 

2. § 6 ust. 3 pkt 2 otrzymuje brzmienie:

  1. „ 2. Burmistrzowi bezpośrednio podlegają:

  1. Urząd Stanu Cywilnego,

  2. Straż Miejska wraz z Biurem Zarządzania Kryzysowego i Spraw Obronnych

  3. Wydział Gospodarki Nieruchomościami i Ochrony Środowiska,

  4. Wydział Planowania i Rozwoju,

  5. Biuro Prawne,

  6. Pełnomocnik Burmistrza ds. Patologii Społecznych,

  7. Pełnomocnik d/s ochrony informacji niejawnych,

  8. inspektor ds. kadr i szkoleń

  9. inspektor ds. kontroli

  10. Inspektor ds. audytu wewnętrznego,

 

3. § 7 ust. 2 otrzymuje brzmienie:

„2.Zastępcy Burmistrza bezpośrednio podlegają:

  1. Wydział Realizacji Inwestycji,

  2. Wydział Oświaty, Kultury i Sportu,

  3. Wydział Gospodarki Przestrzennej i Komunalnej,

  4. Biuro Promocji i Informacji

  5. Centrum Wspierania Biznesu

4.. § 23 otrzymuje brzmienie:

„§23 1. Stanowisko d/s kontroli bezpośrednio podlega Burmistrzowi.

2. Do zakresu zadań na zajmowanym stanowisku w szczególności należy:

  1. udzielanie instruktażu jednostkom podległym i nadzorowanym przez gminę w zakresie prawidłowej interpretacji przepisów prawnych oraz doradztwo w zakresie praktycznego ich stosowania w bieżącej gospodarce finansowej,

  2. ocena realizacji dochodów i wydatków budżetowych jednostek podległych w świetle zatwierdzonego planu finansowego,

  3. przeprowadzanie kontroli w jednostkach organizacyjnych objętych budżetem w zakresie gospodarki finansowej pod kontem formalno-prawnym,

  4. nadzór i kontrola nad działalnością finansową podległych gminie jednostek organizacyjnych, a w szczególności:

  1. sporządzanie planów kontroli,

  2. sporządzanie protokołów kontroli,

  3. przygotowywanie wniosków o ukaranie w razie naruszenia dyscypliny finansów publicznych,

  1. analiza wykorzystania dotacji udzielonych z budżetu,

  2. analiza przestrzegania stosowania przepisów o zamówieniach publicznych.,

  3. sprawowanie kontroli wewnętrznej zgodnie z planem oraz w sytuacjach nagłych.”

 

5. Wprowadza się § 23 a o następującym brzmieniu:

„§ 23a. stanowisko ds. audytu wewnętrznego

Stanowisko ds. audytu wewnętrznego - (AW)

Do zadań stanowiska ds. audytu wewnętrznego należy w szczególności:

  1. przygotowywanie w porozumieniu z Burmistrzem opartego na analizie ryzyka planu audytu wewnętrznego na rok następny, oraz przedstawienie go do podpisu Burmistrzowi - do końca roku,

  2. sporządzanie sprawozdania z wykonania planu audytu wewnętrznego za rok poprzedni
    i przedstawienie go Burmistrzowi - do końca stycznia,

  3. przeprowadzanie audytu wewnętrznego, zgodnie z rocznym planem audytu wewnętrznego,

  4. przeprowadzanie audytu wewnętrznego poza planem, na polecenie Burmistrza,

  5. przedstawianie wyników audytu wewnętrznego w sprawozdaniu z wykonania audytu wewnętrznego,

  6. monitorowanie wykonania działań podjętych przez kierowników audytowanych komórek organizacyjnych w celu realizacji zaleceń oraz stopnia ich realizacji,

  7. prowadzenie czynności sprawdzających, w celu oceny działań podjętych w celu realizacji zaleceń,

  8. prowadzenie czynności doradczych, m.in. w zakresie identyfikacji i oceny ryzyka
    w działalności jednostek, oraz na rzecz uświadamiania ryzyka i skutecznego nim zarządzania.”

6. Załącznik nr 1 do Regulaminu Organizacyjnego otrzymuje nowe brzmienie jak w załączniku do niniejszego zarządzenia.

 

§ 2. Wykonanie zarządzenia powierzam Sekretarzowi Gminy.

 

§ 3. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.

 

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Anna Szymczyk 07-02-2011 09:53
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Piotr Downar 02-02-2011
Ostatnia aktualizacja: Anna Szymczyk 21-02-2011 09:08