Klauzula informacyjna RODO
KLAUZULA INFORMACYJNA
(petenci)
Zgodnie z art. 13 ust. 1 oraz art. 14 ust. 1 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: RODO) informujemy naszych interesantów, potencjalnych interesantów, naszych dostawców towarów i usług oraz potencjalnych dostawców towarów i usług (dalej: Petent, Petenci), iż:
- Informacje podstawowe dotyczące przetwarzania danych osobowych Petentów
Administrator danych osobowych: |
Gmina Dębno, ul. Marsz. J. Piłsudskiego 5, 74-400 Dębno, NIP: 5971627649, REGON: 210966993 (dalej: Gmina) |
Cele przetwarzania danych osobowych: |
|
Podstawy prawne przetwarzania danych osobowych: |
|
Odbiorcy danych osobowych: |
podmioty przetwarzające dane w naszym imieniu |
Prawa związane z przetwarzaniem danych osobowych: |
|
- Informacje szczegółowe dotyczące przetwarzania danych osobowych Petentów
-
- Administrator danych osobowych
Administratorem danych osobowych Petenta będzie Gmina Dębno, ul. Marsz. J. Piłsudskiego 5, 74-400 Dębno, NIP: 5971627649, REGON: 210966993 (dalej: my).
Petent może się z nami skontaktować w następujący sposób:
- listownie na adres: ul. Marsz. J. Piłsudskiego 5, 74-400 Dębno,
- pocztą elektroniczną na adres e-mail: bok@debno.pl,
- telefonicznie: + 48 95 760 30 01 (-04).
-
- Inspektor ochrony danych
Wyznaczyliśmy inspektora ochrony danych. Jest to osoba, z którą Petent może się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych. Z inspektorem Petent może się kontaktować w następujący sposób:
- listownie na adres: Al. Papieża Jana Pawła II 44/8, 70-415 Szczecin
- pocztą elektroniczną na adres e-mail: rodo@debno.pl
- telefonicznie: 91 431 09 86
-
- Cele przetwarzania oraz podstawa prawna przetwarzania
Będziemy przetwarzać dane osobowe Petenta w następujących celach:
- wykonanie wniosków lub zapytań skierowanych do Administratora danych,
- przeprowadzanie postępowań administracyjnych, których stroną jest Petent, w tym postępowań administracyjnych wszczynanych przez Petenta z urzędu,
- wykonywanie czynności materialno-technicznych na rzecz Petenta,
- wykonanie zawartych przez Administratora umów,
- realizacja naszych obowiązków przewidzianych prawem, a w szczególności wydawanie decyzji administracyjnych oraz archiwizacja dokumentów – w tym akt postępowań administracyjnych,
- przesyłanie informacji o prowadzonej przez Gminę działalności, przesyłanie newsletterów oraz prowadzenie marketingu w zakresie prawnie dozwolonym.
Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Petenta jest:
- przepis prawa – w zakresie danych koniecznych do wykonywania wniosków skierowanych do Gminy, przeprowadzanie postępowań administracyjnych oraz wykonywanie czynności materialno-technicznych; szczegółowe podstawy prawne przetwarzania danych osobowych zarówno pozyskanych od Petenta, jak i nie pozyskanych od Petenta znajdują się – w stosunku do każdej czynności przetwarzania – w rejestrze czynności przetwarzania dostępnym u Administratora;
- konieczność wykonania umowy, której Administrator jest stroną;
- zgoda Petenta na przetwarzanie danych osobowych – w zakresie danych koniecznych do przesyłania informacji o prowadzonej przez nas działalności, przesyłania newsletterów oraz prowadzenia marketingu w zakresie prawnie dozwolonym.
-
- okres przechowywania danych osobowych
Będziemy przechowywać dane osobowe Petenta wyłącznie przez czas niezbędny do osiągnięcia celów, dla których dane te są gromadzone, a w szczególności do czasu wykonania obowiązków wynikających z przepisów prawa.
-
- Odbiorcy danych
Będziemy przekazywać dane osobowe Petenta:
- podmiotom, którym jesteśmy zobowiązani przekazać dane osobowe w celu wykonania obowiązków wynikających z przepisów prawa, np. samorządowym kolegiom odwoławczym, sądom i urzędom.
-
- Prawa Petenta związane z przetwarzaniem danych osobowych i podejmowaniem zautomatyzowanych decyzji
Petentowi przysługują następujące prawa związane z przetwarzaniem danych osobowych:
- prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych w dowolnym momencie – w zakresie, w jakim dane są przetwarzane na podstawie zgody; wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody Petenta przed jej wycofaniem; zgodę Petent może wycofać poprzez wysłanie oświadczenia o wycofaniu zgody na nasz adres korespondencyjny lub e-mailowy;
- prawo dostępu do danych osobowych;
- prawo żądania sprostowania danych osobowych;
- prawo żądania usunięcia danych osobowych;
- prawo żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
- prawo wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania danych ze względu na szczególną sytuację Petenta;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. prawo otrzymania od nas danych osobowych w ustrukturyzowanym i powszechnie używanym formacie informatycznym nadającym się do odczytu maszynowego; Petent ma prawo przesłać te dane innemu administratorowi danych lub zażądać, abyśmy przesłali dane do innego administratora, co uczynimy wyłącznie wówczas, jeśli takie przesłanie jest technicznie możliwe; prawo do przenoszenia danych osobowych przysługuje Petentowi tylko odnośnie tych danych, które przetwarzamy na podstawie zgody Petenta;
- prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Aby skorzystać z powyższych praw, Petent może skontaktować się z nami lub z naszym inspektorem ochrony danych (dane kontaktowe w literze a) i b) powyżej).
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Anna Stańczak | 25-09-2024 08:14 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Osoba zewnętrzna | 25-09-2024 |
Ostatnia aktualizacja: | - | 25-09-2024 08:14 |