Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Urząd Miejski w Dębnie
System eBoi

eBoi
Jak załatwić sprawę?

System eWrota

eWrota
BIPy jednostek organizacyjnych.

UBEZPIECZENIE MAJĄTKU I ODPOWIEDZIALNOŚCI CYWILNEJ GMINY DĘBNO na okres 01.06.2013 do 31.05.2015

Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:

bip.debno.com.pl

Dębno: UBEZPIECZENIE MAJĄTKU I ODPOWIEDZIALNOŚCI CYWILNEJ GMINY DĘBNO na okres 01.06.2013 - 31.05.2015
Numer ogłoszenia: 76017 - 2013; data zamieszczenia: 14.05.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dębno , ul. Marszałka J. Piłsudskiego 5, 74-400 Dębno, woj. zachodniopomorskie, tel. 95 7603001 do 4, faks 95 7602030.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.debno.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: UBEZPIECZENIE MAJĄTKU I ODPOWIEDZIALNOŚCI CYWILNEJ GMINY DĘBNO na okres 01.06.2013 - 31.05.2015.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe ubezpieczenie Gminy Dębno w zakresie: - część I zamówienia - zwana dalej Zadaniem A 1) ubezpieczenie mienia od ognia i innych zdarzeń losowych 2) ubezpieczenie mienia od kradzieży z włamaniem i rabunku 3) ubezpieczenie szyb i innych przedmiotów od stłuczenia 4) ubezpieczenie sprzętu elektronicznego 5) ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej z tytułu posiadanego mienia i prowadzonej działalności - część II zamówienia - zwana dalej Zadaniem B 6) ubezpieczenia komunikacyjne - część III zamówienia - zwana dalej Zadaniem C 7) Ubezpieczenia NNW członków ochotniczych straży pożarnych oraz członków młodzieżowych drużyn pożarniczych.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.00.00-8, 66.51.51.00-4, 66.51.54.00-7, 66.51.50.00-3, 66.51.64.00-4, 66.51.41.10-0, 66.51.61.00-1, 66.51.21.00-3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek, jeżeli przedstawi aktualne zezwolenie lub inny dokument właściwego organu umożliwiający prowadzenie działalności ubezpieczeniowej na terenie Rzeczypospolitej Polskiej we wszystkich grupach ryzyk, których dotyczy przedmiot zamówienia (tj. prowadzenie działalności ubezpieczeniowej, o której mowa w dziale II załącznika do ustawy o działalności ubezpieczeniowej z dnia 22 maja 2003 r. [tekst jednolity Dz.U. z 2010r. nr 11 poz. 66 ze zm.]);
  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony przez Wykonawcę, o ile Wykonawca złoży oświadczenie o posiadaniu stosownej wiedzy i doświadczenia, wymagane w rozdziale IV pkt.1 litera a);
  • III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony przez Wykonawcę, o ile Wykonawca złoży oświadczenie o dysponowaniu odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia, wymagane w rozdziale IV pkt.1 litera a);
  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony przez Wykonawcę, o ile Wykonawca złoży oświadczenie o dysponowaniu osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wymagane w rozdziale IV pkt.1 litera a);
  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony przez Wykonawcę, o ile Wykonawca złoży oświadczenie o posiadaniu odpowiedniej sytuacji ekonomicznej i finansowej, wymagane w rozdziale IV pkt.1 litera a);

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Ogólne warunki ubezpieczenia w zakresie poszczególnych rodzajów ryzyk/zdarzeń wchodzących w skład zamówienia, obowiązujące na czas wykonywania umowy ubezpieczenia

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.debno.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Dębnie ul. Piłsudskiego 5 74-400 Dębno pok. nr 3.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.05.2013 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski w Dębnie, ul. Marsz. J. Piłsudskiego 5, 74-400 Dębno, w budynku A, sekretariat-pokój nr 1.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie A.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) ubezpieczenie mienia od ognia i innych zdarzeń losowych 2) ubezpieczenie mienia od kradzieży z włamaniem i rabunku 3) ubezpieczenie szyb i innych przedmiotów od stłuczenia 4) ubezpieczenie sprzętu elektronicznego 5) ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej z tytułu posiadanego mienia i prowadzonej działalności.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.00.00-8, 66.51.51.00-4, 66.51.54.00-7, 66.51.64.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2015.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


 

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: zadanie B.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ubezpieczenia komunikacyjne.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.21.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2015.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


 

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: zadanie C.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ubezpieczenia NNW członków ochotniczych straży pożarnych oraz członków młodzieżowych drużyn pożarniczych.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.21.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2015.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 


 

Załączniki do pobrania

Ogłoszenie do pobrania
1 14.05.2013.15.15.31_ogA_oszenie.doc 2013-05-14 15:15:31 54KB
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
1 14.05.2013.15.16.24__SIWZ_DA_bno.doc Po terminie otwarcia ofert 2013-05-14 15:16:24 152,5KB 130 razy
2 14.05.2013.15.16.37__ZaA_A_cznik_nr1_do_SIWZ.doc Po terminie otwarcia ofert 2013-05-14 15:16:37 32KB 139 razy
3 14.05.2013.15.16.49__ZaA_A_cznik_nr2_do_SIWZ.doc Po terminie otwarcia ofert 2013-05-14 15:16:49 28,5KB 132 razy
4 14.05.2013.15.17.10__ZaA_A_cznik_nr2a_do_SIWZ.doc Po terminie otwarcia ofert 2013-05-14 15:17:10 32,5KB 127 razy
5 14.05.2013.15.17.21__ZaA_A_cznik_nr3_do_SIWZ_-_DA_bno.doc Po terminie otwarcia ofert 2013-05-14 15:17:21 513,5KB 675 razy
6 14.05.2013.15.17.32__ZaA_A_cznik_nr4_do_SIWZ.doc Po terminie otwarcia ofert 2013-05-14 15:17:32 89,5KB 132 razy
7 14.05.2013.15.17.43__ZaA_A_cznik_nr5_do_SIWZ.doc Po terminie otwarcia ofert 2013-05-14 15:17:43 56KB 133 razy
8 14.05.2013.15.17.53_Zestawienie_nr1_-_szkodowoA_A__-_ubezp_majA_tku_i_OC.xls Po terminie otwarcia ofert 2013-05-14 15:17:53 35KB 223 razy
9 14.05.2013.15.18.02_Zestawienie_nr2_-_wykaz_pojazdA_w.xls Po terminie otwarcia ofert 2013-05-14 15:18:02 56KB 153 razy
10 14.05.2013.15.18.11_Zestawienie_nr3_-_budynki_-_UM.xls Po terminie otwarcia ofert 2013-05-14 15:18:11 41KB 280 razy
11 14.05.2013.15.18.25_Zestawienie_nr4_-_budynki_-_DOK.xls Po terminie otwarcia ofert 2013-05-14 15:18:25 27,5KB 88 razy
12 14.05.2013.15.18.38_Zestawienie_nr5_-_budynki_-_OSiR.xls Po terminie otwarcia ofert 2013-05-14 15:18:38 28,5KB 97 razy
13 14.05.2013.15.18.55_Zestawienie_nr6_-_budynki_-_ZEAS.xls Po terminie otwarcia ofert 2013-05-14 15:18:55 36KB 662 razy
14 14.05.2013.15.19.29_Zestawienie_nr7_-_budynki_-_BPMiG.xls Po terminie otwarcia ofert 2013-05-14 15:19:29 27,5KB 89 razy
15 14.05.2013.15.19.41_Zestawienie_nr8_-_budynki_-_WTZ.xls Po terminie otwarcia ofert 2013-05-14 15:19:41 27KB 90 razy
16 14.05.2013.15.19.57_Zestawienie_nr9a_-_UM_-_oA_wietlenie.doc Po terminie otwarcia ofert 2013-05-14 15:19:57 58,5KB 94 razy
17 14.05.2013.15.20.11_Zestawienie_nr9b_-_UM.xls Po terminie otwarcia ofert 2013-05-14 15:20:11 52KB 114 razy
18 14.05.2013.15.20.35_Zestawienie_nr9c_-_UM.xls Po terminie otwarcia ofert 2013-05-14 15:20:35 53,5KB 108 razy
19 14.05.2013.15.20.52_Zestawienie_nr10_-_sprzA_t_elektr_-_UM.xls Po terminie otwarcia ofert 2013-05-14 15:20:52 50KB 736 razy
20 14.05.2013.15.21.36_Zestawienie_nr11_-_sprzA_t_elektr_-_DOK.xls Po terminie otwarcia ofert 2013-05-14 15:21:36 30KB 232 razy
21 14.05.2013.15.21.51_Zestawienie_nr12_-_sprzA_t_elektr_-_OSiR.xls Po terminie otwarcia ofert 2013-05-14 15:21:51 26KB 118 razy
22 14.05.2013.15.22.31_Zestawienie_nr13_-_sprzA_t_elektr_-_OPS.xls Po terminie otwarcia ofert 2013-05-14 15:22:31 29,5KB 86 razy
23 14.05.2013.15.22.46_Zestawienie_nr14_-_sprzA_t_elektr_-_ZEAS.xls Po terminie otwarcia ofert 2013-05-14 15:22:46 93KB 145 razy
24 14.05.2013.15.24.10_Zestawienie_nr15_-_sprzA_t_elektr_-_BPMiG.xls Po terminie otwarcia ofert 2013-05-14 15:24:10 34,5KB 120 razy
25 14.05.2013.15.24.27_Zestawienie_nr16_-_sprzA_t_elektr_-_WTZ.xls Po terminie otwarcia ofert 2013-05-14 15:24:27 28KB 93 razy
Wyjaśnienia i zmiany SIWZ
1 16.05.2013.21.30.32_odp01mod01.doc Po terminie otwarcia ofert 2013-05-16 21:30:32 130,5KB
2 20.05.2013.12.15.34_odp02.doc Po terminie otwarcia ofert 2013-05-20 12:15:34 75KB
Wynik postępowania
1 27.05.2013.15.45.19_zawiadomienie_o_wyniku.doc 2013-05-27 15:45:19 63KB

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Anna Szymczyk 14-05-2013 15:15
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Anna Szymczyk 14-05-2013
Ostatnia aktualizacja: Anna Szymczyk 27-05-2013 15:45