Zadania i kompetencje
Wyciąg ze Statutu
Rozdział VIII
Tryb pracy Burmistrza Miasta i Gminy
§ 111.
Burmistrz wykonuje:
1) uchwały Rady,
2) jemu przypisane zadania i kompetencje,
3) zadania powierzone, o ile ich wykonywanie - na mocy przepisów obowiązującego prawa - należy do niego,
4) inne zadania określone ustawami i uchwałami Rady.
§ 112.
Burmistrz uczestniczy w sesjach Rady.
§ 113.
1. Burmistrz organizuje narady, w których udział biorą:
1) Sekretarz i Skarbnik Gminy,
2) kierownicy wydziałów.
2. W naradach Burmistrza mogą uczestniczyć:
1) radca prawny Urzędu,
2) kierownicy gminnych jednostek organizacyjnych.
3) pracownicy Urzędu właściwi ze względu na przedmiot obrad.
3. Do udziału w naradach mogą zostać zaproszone inne osoby, a w szczególności radni i przedstawiciele jednostek pomocniczych Gminy.
4. W trakcie narad Burmistrza mogą być również podejmowane zatrządzenia lub decyzje.
§ 114.
W razie nieobecności Burmistrza zastępstwo sprawuje jego Zastępca.
§ 115.
Burmistrz określa szczegółowy zakres zadań swojego Zastępcy z uwzględnieniem postanowień Regulaminu Organizacyjnego Urzędu.
§ 116.
Narady zwołuje oraz przewodniczy ich obradom Burmistrz lub upoważniony przez niego Zastępca
§ 117.
Z narad Burmistrza sporządzane są protokoły.
§ 118.
Burmistrz rozstrzyga wszystkie sprawy należące do jego kompetencji, wynikających z ustaw oraz przepisów prawnych wydanych na podstawie i w granicach upoważnień ustawowych.
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Emilia Jenda | 31-12-2008 11:02 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | 31-12-2008 | |
Ostatnia aktualizacja: | Emilia Jenda | 31-12-2008 11:11 |